שאלות נפוצות
הזמנות באתר
כיצד מתבצע התשלום באתר?
מה שעליך לעשות זה לבחור את הפריטים בהם את מעוניינת ולהוסיף אותם לעגלת הקניות שלך. ברגע שסיימת לבחור ולסדר את עגלת הקניות, תוכלי לעבור לשלב ביצוע הרכישה. בשלב זה תצטרכי למלא את הפרטים שלך - כתובת עדכנית, מספר טלפון, כתובת מייל ולאחר מכן לעדכן את פרטי האשראי שלך לטובת סיום הרכישה. בסיום הרכישה תקבלי אישור על הרכישה לכתובת המייל שהזנת במערכת. תתחדשי
איך ניתן ליצור אתכם קשר לצורך שאלה, בעיה, טיפול...?
ניתן ליצור אתנו קשר באמצעות שירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ במספר- 0508522055
נציין כי שירות הלקוחות ניתן רק באמצעות הוואטסאפ ובימים א-ה בין השעות 8.00 עד 15.00. אנחנו משתדלים לתת מענה מהיר ככל הניתן. המענה יתקבל לכל המאוחר עד 48 שעות. חשוב לדעת- לא ניתן לקבל מענה טלפוני.
קיבלתי את ההזמנה שלי ואני מעוניינת להחזיר ולקבל זיכוי כספי, מה עלי לעשות?
החזרות פריטים לצורך החזר כספי ניתן לבצע באמצעות שליחת הפריטים דרך דואר ישראל בלבד, ללא עלות ובכפוף לתקנון שלנו, תקראי את תקנון ההחזרות/החלפות שלנו ותביני את האפשרויות העומדות לרשותך.
לאחר שקראת את התקנון ואת מעוניינת לשלוח את החבילה בדואר, עליך לבצע את השלבים הבאים- את מדפיסה את 2 הטפסים בקובץ המצורף
1. טופס החזרת פריטים אותו את ממלא עם כל הפרטים כפי שמצוין בטופס ומכניסה אותו לתוך השקית עם הפריטים שאת מחזירה.
2. טופס תגוביינא אותו את מדביקה על גבי השקית ושולחת בדואר כדואר רשום תגוביינא אלינו לכתובת שמצוינת בטופס. שימי לב, עליך לבקש מהדואר אישור מסירה או מס' מעקב או מס' ברקוד שהם מדביקים על החבילה ולשלוח אלינו לשירות הלקוחות באמצעות הוואטסאפ במס' - 0508522055 על מנת שיהיה תיעוד ומעקב עבור החבילה ששלחת.
קיבלתי את ההזמנה שלי ואני מעוניינת להחליף לפריט/ים אחרים מה עלי לעשות?
החלפות פריטים בכפוף לתקנון שלנו ניתן באמצעות שליח עד הבית שאוסף את הפריטים שאת מחזירה ומוסר לך במקביל את הפריטים החדשים שבחרת ובעלות של 35 ש״ח עבור השירות לחברת המשלוחים ובתיאום מול שירות הלקוחות במס׳ 0508522055.
מהם זמני האספקה?
זמני האספקה הם 2-6 ימי עסקים. הזמנים משתנים בהתאם ללוגיסטיקה וסידורי החלוקה של חברות המשלוחים, אזורי חלוקה וכשלי אספקה (חשוב מאוד להיות זמינות בנייד ברגע שהשליחים מנסים ליצור קשר לתיאום אספקה).
80% מההזמנות מגיעות ליעדן עד 2 ימי עסקים.
20% מההזמנות מגיעות ליעדן לכל המאוחר עד 6 ימי עסקים.
מקרים חריגים של עיכובים מעבר לזמני האספקה המוגדרים ייתכנו במקרים הבאים - תקופות מבצעים וסייל, תקופות עומס לפני חגים, ישובי קצה, ישובים מעבר לקו הירוק או שמדובר בכשלי אספקה עקב אי זמינות של הלקוחה לצורך תיאום אספקה של החבילה.
שימי לב - יום עסקים לא כולל שישי/שבת, ערבי חג/חג, ימי חול המועד, ימי שבתון, יום בחירות.
איך אני אדע איזו מידה מתאימה לי?
בכל כרטיס פריט ישנה טבלת מידות והיקפים מדויקים של הדגם - היקף חזה, היקף ירכיים ואורך. מומלץ לפני רכישה לבצע בדיקת היקפים שלך ולהשוות להיקפים והמידות כפי שמוצגים בכרטיסי הפריטים ורק לאחר מכן להחליט אם המידה מתאימה עבורך ולבצע את הרכישה.
איך אני יכולה להיות בטוחה שהתמונות באתר אכן משקפות את הפריט במציאות?
שימי לב - אנחנו משקיעים רבות בניסיון לשקף באופן האותנטי ביותר את הפריטים המשווקים באתר ולכן בכל כרטיס פריט מצורפות 10-15 תמונות להמחשה כולל תמונות תקריב של הדגם וזאת על מנת שתוכלי לראות ולהבין את הגזרה, הטקסטורה והמרקם של הבדים כמה שניתן. התמונות לא עוברות עריכה או פוטושופ!
בנוסף ישנו תיאור פריט שמסביר על הגזרה, הרכב הבד, גובה הדוגמנית בתמונה ופרטים נוספים על הדגם.
החזרתי פריט/ים באמצעות דואר ישראל, מתי אני אקבל את הזיכוי שמגיע לי?
זמני טיפול בחבילות שנשלחות באמצעות דואר ישראל הם עד 21 ימי עסקים. ברגע שהחבילה שלך תתקבל אצלנו, יקלטו אותה, יסיימו טיפול בעניינה ותקבלי עדכון למייל שלך כפי שעדכנת בהזמנה.
האם אני יכולה לשלם באמצעות העברה בנקאית?
כן, ניתן לשלם באמצעות העברה בנקאית. עליך לפנות לשירות הלקוחות בוואטסאפ במס׳ 0508522055 והם כבר ינחו אותך ויעזרו לך לסיים את ההזמנה.
אני מעוניינת להזמין פריט והמלאי אזל, איך אדע מתי פריט חוזר למלאי?
את יכולה להירשם לצורך קבלת מייל עדכון עבור פריט שחזר למלאי. עליך להיכנס לכרטיס פריט שאת מעוניינת בו וברגע שתלחצי על המידה החסרה, תיפתח לך חלונית להרשמה לצורך קבלת עדכון למייל ברגע שהפריט והמידה יחזרו למלאי, עליך לרשום את פרטי המייל שלך בחלונית ותאשרי קבלת עדכון למייל.
חשוב לדעת - עבור פריטים שחוזרים למלאי, לעיתים ישנה רשימת המתנה ארוכה במיוחד של ללקוחות ממתינות לפריט ולכן מומלץ ברגע שקיבלת עדכון מלאי לבצע הזמנה מהירה.
ישנה חנות שאוכל להגיע פיזית לראות ולמדוד את הפריטים המוצגים באתר?
אין לנו נקודת מכירה פיזית או קבלת קהל. אנחנו משווקים רק אונליין דרך האתר והזמנות מסופקות ללקוחות באמצעות שליח עד הבית. יש לך באתר תקנון החזרות/החלפות שמסביר באופן ברור את אפשרויות ההחלפה/ההחזרה שעומדות לרשותך ומענה יומיומי מהיר לכל שאלה או בעיה דרך הוואטסאפ במס׳ 0508522055
איך אני יכולה לממש את הנקודות שקיבלתי ולצבור נקודות נוספות?
על מנת שתוכלי לממש ולצבור נקודות, עליך קודם להירשם למועדון הלקוחות שלנו . לאחר שנרשמת ויש ברשותך שם משתמש וסיסמה שקבעת, את נכנסת לכל הזמנה שתבצעי רק באמצעות האזור האישי שלך ודרך שם המשתמש והסיסמה ורק ככה המערכת מזהה אותך ומאפשרת לך לממש נקודות שצברת ולצבור נקודות חדשות בהמשך להזמנה שתבצעי. נקודות ניתן לממש רק עבור הזמנות מעל 199 ש״ח. באחריות הלקוחה לנהל את כרטיס הנקודות שלה ולוודא שביצעה את הזמנה דרך האזור האישי שלה, לא תינתן האפשרות לקזז או לעדכן נקודות באופן רטרואקטיבי עבור הזמנה שבוצעה שלא דרך האזור האישי!
כמה עולה משלוח והאם יש משלוחים בחינם?
עלות משלוח עד הבית בסך 30 ש״ח
בהזמנות מעל 500 ש״ח המשלוח בחינם